ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ

Επιστροφή λανθασμένου προϊόντος: Σε περίπτωση που το προϊόν που σας παραδoθεί είναι λανθασμένο (δηλαδή δεν είναι το προϊόν της παραγγελίας σας) μπορείτε να το επιστρέψετε σε εμάς, εντός δέκα (10) ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του, στην παραπάνω διεύθυνση, κατόπιν τηλεφωνικής συνεννόησης.

Δικαίωμα υπαναχώρησης: Σύμφωνα με το νόμο περί προστασίας καταναλωτή (Ν. 2251/1994) έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε το προϊόν εντός δέκα (10) ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του.

Η επιστροφή προϊόντος γίνεται δεκτή μόνο και εφόσον το προϊόν βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση, η συσκευασία του προϊόντος δεν έχει ανοιχτεί ή αποσφραγισθεί, δεν είναι λερωμένη ή αλλοιωμένη, ή βρίσκεται σε οποιαδήποτε άλλη κατάσταση πέραν της αρχικής του. Σε κάθε περίπτωση, τα έξοδα επιστροφής βαρύνουν τον πελάτη.

Για να πραγματοποιήσετε επιστροφή προϊόντος, απαραίτητο είναι να προηγηθεί τηλεφωνική συνεννόηση.

Επιστροφή ελαττωματικού προϊόντος: Σε περίπτωση που διαπιστώσετε ότι κάποιο προϊόν που παραλάβατε είναι ελαττωματικό, παρακαλούμε να ενημερώσετε άμεσα την εταιρεία μας έτσι ώστε να επιστραφεί το προϊόν. Σε περίπτωση που διαπιστωθεί ότι η ευθύνη βαραίνει την εταιρεία μας θα αντικατασταθεί άμεσα. Η αποστολή επιβαρύνει το Κατάστημα μας.

* Για λόγους υγιεινής δεν γίνονται αλλαγές σε εσώρουχα και κολάν.

 

ΑΚΥΡΩΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ

Μπορείτε να προχωρήσετε σε ακύρωση της παραγγελίας σας. Θα πρέπει να επικοινωνήσετε μαζί μας είτε με e-mail στο Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. ή με ένα τηλέφωνο στο 2242049433 και εμείς θα προχωρήσουμε σε ακύρωση της παραγγελίας. Η ακύρωση θα γίνει μόνο αν δεν έχει ήδη διεκπεραιωθεί. Σε αυτήν την περίπτωση ισχύουν όλα όσα έχουν με το δικαίωμα υπαναχώρησης.